گروه وکلای حامیان عدالت

معرفی وکلای گروه حامیان عدالت شما می توانید با دیدن مشخصات همکاران ما آن‌ها را بشناسید و حوزه فعالیتشان را بدان

گروه وکلای حامیان عدالت

معرفی وکلای گروه حامیان عدالت شما می توانید با دیدن مشخصات همکاران ما آن‌ها را بشناسید و حوزه فعالیتشان را بدان

نکات مهم بر ای زندگی بهتر و طولانی ترنکات مهم بر ای زندگی بهتر و طولانی تر

神 hamed 神, [20.05.15 03:23]
پست آخر امروز و امشب...

شب خوش دوستان.. ..


نکات مهم بر ای زندگی بهتر و طولانی تر

پژوهشگران برای زندگی سالم و عمر طولانی ، نکاتی را در مورد زندگی روزمرّه توصیه می کنند که به شرط اجرای جدی و مداوم آنها می توانید عمرتان را سالهای سال طولانی ار کرده ؛ زندگی بهتر و دلپذیرتری داشته باشید . برخی ازین شرایط که به بهتر زیستن کمک می کند به شرح زیر است .

1- صرف صبحانه : کسانی که صبحانه میل می کنند ، چون متابولیسم بدن به کار می افتد ، مانع خوردن مواد اضافی و چاق کننده شده ، تعادل عصبی و روحی در آنها به حالت تنظیم در می آید . کسانی که صبحانه نمی خورند بیشتر احساس استرس و خستگی کرده وزود عصبانی می شوند.

2- ورزش و راه پیمائی : ورزش و راه پیمائی مرتب روزانه جریان گردش خون را بیشتر کرده ، قلب و اعضای بدن را تقویت نموده و احتمال سکتۀ قلبی را کاهش

می دهد . نیم ساعت راه پیمائی در هوای تمیز ، ورزش یا شنا در سلامتی بدن نقش مهمی را ایفا می کند و سبب تعادل روحی نیز می شود .

3- ورزش های مغزی: ورزش های مغزی مانع پیری سلولهای مغزی و مانع کم شدن حافظه می شود مثل حل کردن جدول ، شطرنج ونفس عمیق .

4- نوشیدن چای سبز : در دو فنجان چای به اندازۀ 20 لیوان آب سیب مادۀ " آنتی توکسین" وجود دارد . " آنتی توکسینها" سلولهای بدن را از مواد مضر سرطان زا حفظ می کنند.

Flavanoid موجود در چای سبب راحتی راحتی رگها و مانع لخته شدن خون میشود ، پزشکان مصرف چای سبز کمرنگ را توصیه می کنند .

5- فرار از استرس و جنگ اعصاب : از حوادثی که موجب استرس و ناراحتی اعصاب می شوند دور باشید . استرس ، مغز را خسته کرده ، با آسیب به سلولهای سیستم دفاعی ، بدن را ضعیف می کند .

6- فعالیتهای منظم جنسی : فعالیتهای منظم جنسی هم در مردان و هم در زنان اهمیا حیاتی دارد . این امر در شل شدن عضلات و آرامش روحی و خوشبختی طرفین نقش مهمی را ایفا می کند . در ضمن با افزایش جریان گردش خون ، باعث تغذیه بهتر مغز و بدن شده ، در سلامتی و طول عمر موثر است .

7- شل نمودن عضلات بدن : ماساژ و ورزش های سبک ، حرکات شبیه دهن دره ، نفس عمیق و ورزش یوگا سبب شلی و آرامش عضلات شده ، انسان را راحت و سبک می کند .

8 - ورزش روزانه و تمیزی دست ها و ناخن ها : ورزش روزانه هم نشاط آور بوده و هم یک نوع ماساژ و ورزش عضلات بدن می باشد . تمیزی بدن سبب راحتی بدن و روح می شود . شستن و تمیزی دستها مانع عفونتها شده ، از خیلی بیماریها مثل زکام ، سرماخوردگی و عفونتهای چشمی جلوگیری می کند .

9- صحبت و همدردی با عزیزان و دوستان : صحبت با دوستان خوب و صمیمی قلب شما را آرامش می دهد ، استرس شما را کمتر می کند ، شما را به زندگی علاقه مند تر می کند ، سبب راحتی روح و روالن می شود . همدردی با یک عزیز به حل خیلی از مسائل کمک کرده ، شما را آرام تر می کند .

10- تا می توانید بخندید : خندیدن داروی طبیعی موثری برای خیلی از ناراحتی های جسمی و روحی ست . خنده و شادی سبب آرامش درونی و از بین رفتن استر س و باعث تقویت مستقیم دفاع و ایمنی بدن می شود . خندیدن باعث ترشح بیشتر هورمون های نشاط آور بدن می شود .

11- خوردن میوه و سبزی : چون میوه و سبزی ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشند . در زندگی نقش عمده و حیاتی دارد . به خصوص اگر تازه و خام باشد . به طور مثال خوردن روزانه یک عدد سیب در روز می تواند از خیلی از فلج های بدن ، امراض قلبی ، حساسیتها و سرطان ریه جلوگیری کند .

12- خوردن سبزیجات و مرکبات : لیمو ، پرتقال ، گریپ فروت ، گوجه فرنگی ، حبوبات ، گردو ، فندق ، روغن زیتون و... در تقویت قلب و پائین آمدن کلسترول خون موثرند و با رقیق کردن غلظت خون مانع سکته قلبی می شوند .

13- خوردن شکلات : کاکائوی موجود در شکلات ، کلسترول خون را کاهش داده ، ریسک سکته قلبی را کمتر کرده ، در ضمن کاکائد سبب ترشح هورمون شادی شده ، ضمن ایجاد شادی و خوشی ، دستگاه ایمنی بدن را تقویت می کند .

14- مسواک زدن دندانها : مسواک ، بدن را در مقابل بسیاری از عفونتهای میکروبی حفظ کرده ، مانع ورود میکروبها به خون می شود ، پلاکهای باکتری موجود در خلال دندان ها سبب پوسیدگی دندانها شده و می تواند باعث بروز بعضی امراض شود .

15- 8 ساعت خواب منظم : روزانه 8 ساعت کامل خوابیدن در سلامتی و طول عمر انسان بسیار موثر است . درین مدت مغز و بدن کاملا استراحت می کند و انسان زندگی روزانه خود را با روحیه قوی و شاد شروع می کند و در پیشگیری از سکته قلبی موثر است .

16 - خوش بینی و دید مثبت در زندگی و گذشت : انسانها هر قدر مثبت وخوش بین با اوضاع روبرو شوند ، به همان اندازه از زندگی دلپذیرتر و خوبی بهره مند خواهند شد . شرط دیگر داشتن زندگی مطبوع ، گذشت و چشم پوشی از خطای دیگران و ایرادهای خود است . لذا نبایستی خود را و دیگران را به خاطر خطاهای کوچک و حتی بزرگ سرزنش کرده و دنبال انتقام و کینه توز

神 hamed 神, [20.05.15 03:23]
ی باشید . برای داشتن احساس بهتر و زندگی شیرین تر توصیه می شود در مقابل اشتباهات دیگران خوبی کرده حتی دشمنان خود را نیز دوست بدارید .

17- دعا و شکر گذاری : ازینکه خداوند اینهمه نعمت ها و زیبائی های بی حد در اختیار شما نهاده ، همیشه باید با قلبی مملو از شادی تشکر کنید ازینکه بدن سالم و زندگی مرفهی دارید ، خانواده خوب، پدر و مادر مهربان و همسر و فرزندی دارید که به آنها عشق بورزید باید شکر گذار باشید . هر چقدر قدر شناس تر باشید ، به همان اندازه شادکام و پیروز بوده زندگی طولانی و پر برکت نصیبتان خواهد شد .

18- اجتناب از سیگار و مواد مخدر و الکل : سیگار ، الکل و مواد مخدر بزرگترین دشمنان بشریتند . و بدترین صدمه را به قلب ، ریه و تمامی دستگاهای بدن می زنند . سبب امراض مختلف ، پریشان حالی و استرس در زندگی می شوند .

خلاصه :


در زندگی هر شخصی مسائلی وجود دارد ؛ وقتی نمیتوانند از پس آن بر آیند ناراحتشان میکند برخی از افراد دوست دارند همیشه راحت باشند و مشکلی نداشته باشد و وقتی زندگی بر وفق مرادشان نیست از خود بیخود میشوند در اینجا راکارهایی را برای شما معرفی میکنیم که در مواقع سختی از پس مشکلات بر آیید

بروز مشکلات و موانع در زندگی اجتناب ناپذیر است. بهر حال, وقتی با مشکلات و موانع مواجه شدید برخی چیزها را بخاطر داشته باشید, اینکار به شما کمک می کند تا از پس این موانع بر آیید. وقتی همه چیز اشتباه بنظر می رسد, تمرین کنید تا به خودتان این چیزها را بگویید.
1- و این نیز بگذرد

گاهی اوقات این احساس به شما دست می دهد که بخش های ناخوشایند زندگی تان دیگر دارد به آخر می رسد. فرق نمی کند که در حال برخورد با مسائل مربوط به کار, مشکلات خانوادگی, یا شرایط پر تنش هستید, تعداد بسیار کمی از مشکلات برای یک عمر باقی خواهد ماند. پس بخاطر بسپارید, که همه چیز برای همیشه بد نخواهد بود.
2- برخی کارها که دارد درست پیش می رود

وقتی کارها در مسیر اشتباه دارد پیش می رود, تشخیص اینکه چه کاری دارد درست پیش می رود سخت می شود. در این شرایط صرفنظر کردن از چیزهای خوب و فقط تمرکز بروی چیزهای بد آسان است. همیشه بخاطر بسپارید برخی کارها همیشه خوب پیش می رود. عمدا به قضیه مثبت نگاه کنید, حتی اگر چیزهای خوب بسیار کوچک باشند.
3- من هنوز کنترل نسبی دارم

یکی از چیزهایی خیلی مهم که باید به خاطر داشته باشید این است که شما هنوز کنترل نسبی بروی اوضاع دارید. حتی اگر این کنترل, کنترل کاملی بروی شرایط پیش رو نباشد, یکی از چیزهایی که همیشه می توانید برویش کنترل داشته باشید نگرش و واکنش تان بروی شرایط پیش رو می باشد. بروی چیزهایی تمرکز کنید که در کنترل شماست.
4- من می توانم درخواست کمک کنم

درخواست کمک می تواند گاهی اوقات سخت باشد. بهر حال, اما یکی از بهترین راه ها برای مقابله با شرایط سخت است. به مردم آنچه که نیاز دارید بگویید به خصوص اگر آنها خودشان پیشنهاد کمک کردند. واهمه نداشته باشید از اینکه به خانوداه و یا دوستانتان برای درخواست کمک تماس بگیرید, چه نیاز به کمک مالی, کمک احساسی, یا کمک عملی داشته باشید.
5- بسیاری از این مشکلات چند سال دیگر هیچ اهمیتی نخواهد داشت

بسیاری از مشکلاتی که امروز نگران آن هستیم شاید در 5 سال آینده هیچ اهمیتی برایمان نداشته باشند. بخاطر بسپارید هر چیزی که در حال حاضر صحیح پیش نمی رود فقط 1% از زندگی شما بوده که درست پیش نمی رفته است. حتی اگر با مشکلات اساسی مانند بیماری کسی که دوستش دارید دست و پنجه نرم می کنید. بخاطر داشته باشید بسیاری از چیزهای خوبی که دوست دارید اتفاق بیافتد, به احتمال قوی طی یک یا دوسال آینده اتفاق خواهد افتاد.
6- من می توانم از پس این مشکل برآیم

عدم اعتماد بنفس در انجام دادن کارها می تواند به استرس تان بیافزاید. یکی از بهترین چیزهایی که می توانید داشته باشید اعتماد بنفسی است که می توانید از پس این مشکلات برآیید. حتی اگر احساس خشم, صدمه خوردن, نا امیدی, یا غمگین بودن داشته باشید, این چیزها شما را نخواهد کشت. می توانید از پس این مشکلات و موانع هم برآیید.
7- از دل این مشکل چیز خوبی بیرون می آید

هیچ اهمیتی ندارد شرایط تا چه حد می تواند بد باشد, فقط ایمان داشته باشید که از پس این مشکلات چیزهای خوبی بیرون می آید. حداقل, خیلی خوش شانس بوده اید که درسی از زندگی تان گرفتید. شاید درس بگیرید که دیگر این اشتباه را در آینده تکرار نکنید و شاید هم بهتر با یک وضعیت بد روبرو شدید و از پس آن چیز خوبی بیرون بیاید. وقتی اتفاق بدی برایتان می افتد همیشه بدنبال نکات خوب قضیه بگردید.
8- چیزهایی را که خارج از کنترلم است می پذیرم

خیلی چیزها وجود دارند که خارج از کنترل شما هستند. شما نمی توانید گذشته تان را تغییر بدهید, یا رفتار شخص دیگری را, یا مسائل مربوط به سلامتی کسی که دوستش دارید. زمانتان را برای وادار کردن دیگران به تغییر هدر ندهید یا سعی

神 hamed 神, [20.05.15 03:23]
نکنید چیزهایی که خارج از کنترل تان هستند را تغییر بدهید. وقت و انرژی را به تلاش برای چیزهایی که باعث می شود احساس درماندگی و خستگی بکنید سرمایه گذاری نکنید. پذیرش یکی از بهترین راهها برای انعطاف پذیر بودن است.
9- من بر مشکلات گذشته ام غلبه می کنم

وقتی با مشکلی مواجه می شوید یک چیز است که حتما باید بخاطر بسپارید, شما نمی توانید مشکلات گذشته تان را مدیریت کنید. از مشکلات گذشته تان که با موفقیت با آنها روبرو شده اید چشم پوشی نکنید. تمام موانعی که در گذشته از آنها عبور کرده اید را به خودتان یادآوری کنید با این روش اعتماد بنفش مناسبی برای برخورد با مسائل پیش رو بدست می آورید.
10- من نیاز به مراقبت بیشتر از خودم دارم

وقتی همه چیز بنظر اشتباه می رسد, مواظب خودتان باشید. مقدار بیشتری استراحت کنید, برخی اوقات تمرین ورزشی کنید, غذاهای خوب بخورید, و زمان کافی برای اوقات فراغتتان در نظر بگیرید. وقتی بیشتر مراقب خودتان باشید بهتر می توانید با مشکلات روبرو شوید
 
"... خدایا!
به من،
توفیقِ تلاش، در شکست،
صبر، در نومیدی،
رفتن، بی‌ همراه،
جهاد، بی سلاح،
کار، بی پاداش،
فداکاری، در سکوت،
دین، بی دنیا،
مذهب، بی عوام،
عظمت، بی نام،
خدمت، بی نان،
ایمان، بی ریا،
خوبی، بی نمود،
گستاخی، بی خامی،
مناعت، بی غرور،
عشق، بی هوس،
تنهایی، در انبوهِ جمعیت،
و دوست داشتن،
بی آنکه دوست بداند،
روزی کن..."
اگر از صمیم قلب بخواهید که نتایج زندگی خود را تغییر دهید و آن‌ها را در دنیای فیزیکی بهتر کنید، باید دیدگاه‌های خود را تغییر دهید و بی‌درنگ آن‌ها را تغییر دهید؛ هم اکنون.

https://instagram.com/p/zrLtusvLm_/

ɱσɧąɱɱąđ, [20.05.15 03:27]
★دانلود ۲۸ آهنگ ماندگار از آهنگهای قدیمی و خوانندهای مختلف★

کیفیت ۱۲۸

قسمت میدم پشت سر من...منه مسافر گریه نکن .....(فرزین)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/1/farzin-ghasamet%20midam%20poshte%20sare%20man%20mane%20mosafer%20gerye%20nakon-bar%20migardam%20ba%20ye%20donya%20jelvehaye%20asheghane%20-%20gerye%20nakon.mp3

یارب مرا یاری بده (دلکش)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/1/delkesh-yarab%20mara%20yari%20bede-az%20buse%20haye%20atashin.mp3

عزیز بشین به کنارم(سیما بینا)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/SIMA_BINA-aziz_beshi_be_kenarom.mp3

همسفر تنها نرو بزار تا باهم بریم(ستار)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/satar-hamsafar%20tanha%20naro.mp3

چشمای من میل به گریه داره (پوران)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/POORANn-cheshmaye_man_meyle_be_gerye_dare_mikhad_bebare_(zendegi_ay_zndegi_khasteam).mp3

امشب در سر شوری دارم(پروین)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/PARVIN-emshab_dar_sar_shuri_daram.mp3

کیه کیه در میزنه من دلم میلرزه(پوران)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/POORAN-kie_kie_dar_mizane_man_delam_milarze.mp3

ای چشم تو هم پیمانه (پریسا)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/PARISA-ey_chashme_to_ham_peymane_(ba_ritme_ey_saghie_ma_sar_mastan).mp3

من طالب وصلت نبودم (حمیرا)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/homeyra-man%20taalebe%20vaslat%20nabudam.mp3

دو سه شبه که چشمام به دره (مرضیه)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/MARZIEH-2_3_shabe_ke_cheshmam_be_dare.mp3

آنکه دلم را برده خدایا(مهستی)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/M/Mahasti/mahasti-aanke%20delam%20ra%20borde%20khodaya.mp3

اشک من هویدا شد (مرضیه)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/MARZIEHh-ashke_man_hoveyda_shod.mp3

امید جانم ز سفر باز آمد (دلکش)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/DELKASHh-omide_jaanam_ze_safar_baaz_aamad.mp3

شمع و پروانه منم(الهه و ستار)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/ELAHEH_SATTAR-shamo_parvane_manam.mp3

فرنگیس...شب که میشه تو کوچه ی غم(عماد رام)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/EMAD_RAM-farangis(shab_ke_mishe_tu_kucheye_gham).mp3

گل مریم سر راه تو پرپر کردم(گیتی)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/GITI-gole_maryam_sare_raahe_to_par_par_kardam.mp3

باز دلم پر خونه امشب(فرشته)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/FERESHTEH-baaz_delam_por_khune_emshab_cheshmunam_geryune_emshab.mp3

اشک من خودتو نگه دار(گلپا)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/GOLPAYEGANIashke_man_khodeto_negahdar.mp3

هوس میکده داره دل دیوونه من(گلپا)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/golpa-havase%20meykade%20dare.mp3

رفتم و بار سفر بستم(هایده)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/hayede-raftamo%20bare%20safar%20bastam.mp3

دل شده یه کاسه ی خون(آقاسی)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/AGHASI-del_shode_yek_kaseye_khun%28naro_badigari%29.mp3

بهار من گذشته عشقم افسانه گشته(عهدیه و عارف)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/AHDIEH_AREF-bahare_man_gozashte_eshgham_afsane_gashte.mp3

اگه یادش بره که وعده با من داره وای وای وای(داوود مقامی)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/DAVOOD_MAGHAMI-age_yadesh_bere_ke_vaede_ba_man_dare_vay_vay_vay.mp3

شب به گلستان تنها...منتظرت بودم(داریوش رفیعی)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/daruosh%20rafiee-shab%20be%20golestan%20tanha%20montazerat%20budam.mp3

به من امشب ای ساقی (الهه)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/elahe-be_man_emshab_ey_saaghi.mp3

یادته اولین لحظه دیدار..قسم خوردیم برای هم بشیم یار (آرش)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/arash-yadete_avalin_lahzeye_didar.mp3

روزی که از تو جدا شم (افسر شهیدی)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/AFSAR_SHAHIDI-ruzi_ke_az_to_joda_sham.mp3

مهتاب(ویگن)
http://dl.1002mp3.ir/mp3/ghadimi/vigen-mahtab.mp3V

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.